God morgon!

God morgon!  Hoppas ni har sovit lika gott som mej. Jag gick upp for en liten stund sen for att det ser hemskt ut har hemma, diskade lite, damsog och gav hunden mat. Nu ska jag ata frukost och sen ska jag stryka lite. Haha varsta hemmafrun. Men nar man inte bor hemma langre ar det sant som maste goras tyvarr.

Igar pa praktiken gick det bra, fast jag ar lite besviken for jag fick inte lara mej nanting om receptionistjobbet utan jag fick se hur man ser till att solarium lamnas pa ett korrekt satt infor nasta kund och lite sant. Ska dit idag ocksa, forhoppningsvis hinner jag sola idag ocksa, igar var alla solarium upptagna. Jag maste ju hinna bi bruuun. Egentligen har jag absolut ingen lust att ga dit idag, men som sagt jag maste och forhoppningvis sa ar det bara idag kvar.

Maste ivag och lamna in en jacka pa kemtvatt senare. Eller sa kanske jag gor det i morgon..haha latmask. Jag behover nytt shampoo och balsam ocksa. Jag vet inte om det ar jag men jag kan inte anvanda samma shampoo i mer an 2 veckor, dels for att man inte kanner sjalv att haret luktar frasht och sen for att haret blir konstigt. Det blir flygit och bara vill inte ligga som det ska. Ska nog prova Niveas nya shampoo. Jag har jattebra efterprodukter fran Nivea och ar jattenojd med dom.

Den forsta ar for glans och uppfriskande, fungerar jattebra for dej med langt/halvlangt har med lite slitna toppar. Den andra ar skydd mot plattang och harfon. Haller haret i form. Fungerar jattebra for dej med har kansligt mot fukt. Var noga med att inte anvanda for mycket av det da bada produkterna innehaller nagon slags olja.

Nu ska jag ringa min mamma och snacka lite skit, hihi. Sen ska jag ta tag i mitt bombnedslag till hem.
#Kram


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0