God morgon!

God morgon! Jag ar saa glad, vi har jattefint vader. Varmt och molnfritt. Underbart!
Jag har hunnit handla frukost, Coco Pops. Gud vad gott! Det var riktigt lange sen jag at det. Nu ater jag frukost och pratar med mamma i telefon. Hon och mina broder kommer den 17 maj, antligen =D Hon maste tydligen gora nytt pass. Skynda mamma! Hihi.

Idag maste jag ner till stan och hitta nya solglasogon. Mina gick sonder. Jag vill ha stoooora, Nicole Richie liknande. Sa himla fint! Funderar pa att kopa med vit kant, men kommer jag kanske trottna pa det? Det passar inte till allt. Jag borde kanske halla mej till svarta eller bruna.
Undra om jag ska ta en liten shoppingrunda och kolla efter skor samtidigt? Vad hande med spara pengarna? Jag kan verkligen inte spara. Jag tycker att jag behover sa mycket, men egentligen sa betyder det "jag vill ha" haha!

Forresten, har ni sett Brokeback Mountain? Jag sag den i forrigar, och jag tycker den var urdalig!!!! Ar det bara jag eller fanns det ingen mening med filmen? Fattade ingenting! Haha, kanske bara jag som ar dum.
Jag hade hort massa bra om den, men den var lang och trakig. Nej inget plus av mej.
Jag haller mej till min Evan Almighty och mina Disney filmer, hihi.

Nu ska jag snoka lite i mina favobloggar, ha en bra dag. Njut av det fina vadret ni hemma i Sverige ocksa, horde att det skulle bli 20 grader idag =) uuuuuuuuuuuuut med er!

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0