Intresserad eller inte?

Igar skulle jag egentligen fatt svar av tjejen som var intresserad av att kopa Steffi (vovven), men hon ringde aldrig. Sa jag antog att hon hade angrat sej. Stressen satte sej ju pa topp. Tro inte att jag inte bryr mej om hunden, jag alskar henne jattemycket. Men jag vet ju att jag maste ge bort henne och ju fler dagar som gar sa blir det bara svarare. Jag har gatt runt med henne i famnen och nu sover hon i mitt kna. Det kommer bli riktigt svart!

Men nu fick jag ett sms av tjejen som tydligen fortfarande ar intresserad och hon skrev att hon kunde ge 200 euro (ca 2000 kr)for henne. Och sa far det bli. Hon kommer fa hennes fina barvaska, matskalar, accessoarer och hundmat ocksa.

Nej fy, nu far jag angest igen. Nu maste jag gosa med vovven!

#Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0