Klockan 20.30

Kl 20.30 idag ska jag traffa tjejen som ska kopa Steffi. Sa.. ja, om 2 timmar ungefar. Gud vad jobbigt det kanns. Kommer inte kunna sova i natt. Blir svart nu nar man har kommit in i rutiner och allt. Jag ar sa van att hon ar bland vara fotter sa fort vi gar upp eller kommer hem.. Jag alskar dej Steffi! Min fina duktiga vovve.

Idag har jag atit varldens godaste mat. Namligen Kalamares =) vi satt pa balkongen ocksa. Helt underbart! Det kandes som om vi var pa semester. Det var precis lagom varmt ute. Helt perfekt helt enkelt!

Juste, det blev ingen praktik idag. Min chef ringde mej och sa att vi skulle vanta med det till efter pask. (grekiska pasken ar nu). Sa det blir nog efter tisdag. Jatteskont tycker jag, da hann jag vara med Steffi nagra timmar till iallafall.

Jag trodde det var tisdag idag sa jag hade tank ta en promenad med hunden ner till Hondos Center ( som åhlens) och kopa schampoo, balsam och en nytt puder. Det ar ju sa fint vader. Men sen blev jag pamind om att det ar onsdag och da ar affarerna stangda pa eftermiddagen. Har nere ar det stangt pa mandag - onsdag - lordageftermiddag och heelt stangt pa sondagar. Deprimerande jag vet!

Sa nu blir det att sitta med laptoppen pa balkongen med farskpressas juice och sen gora mej iordning och aka ivag..

Det kommer bli sa tomt utan dej Steffi! Det har blivit mycket skrivande om Steffi, men det far man sta ut med ett tag till =)

#Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0