Prov klart och hos vetrinären

Yes, då var var provet avklarat! Skönt att ha det gjort. Jag blev liite sen i morse till provet, skulle vara där kl 10.00 men det var så mycket traffik att det tog nästan 40 minuter att komma dit.
Provet var i fyra delar med 10 - 11 frågor på varje del. Men eftersom jag har varit duktig och verkligen pluggat så tyckte jag nästan att det var lätt. Jätteskönt.
(bara för att jag vill att det ska vara lätt läst sitter jag och kopierar in å  ä  ö, haha)

Jag blev iallafall hämtad efter provet, vi åkte hem och hämtade hunden och åkte till vetrinären. Vi har haft henne i 1 vecka, men vi kommer inte ha kvar henne. Min pojkvän verkar inte tåla henne, han har nyst och varit täppt i flera dagar nu. Men sen har hon också varit sjuk massor och det är inte billigt att vara hos vetrinären nästan varje dag heller. Vi misstänker att hon var sjuk när vi fick henne. Så om djuraffären(ja dom säljer hundar i djuraffärerna här haha) inte tar tillbaka henne, ger jag henne till min pappas kusin. Hon har massa hundar!
Vi har helt enkelt inte råd att ha kvar henne =(

Nu ska jag se på House en stund innan min serie börjar. Haha tvnörd!
#Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0