Slaktband!

Helt sjukt vad haftigt, min mammas forsta kusin hittade mej och min sota kusin Jessica pa facebook. Jag har tydligen fyra sysslingar jag aldrig har traffat. Nu ska vi ordna en slakttraff.. hoppas jag kan aka hem till dess. Annars lovade dom att det blir en till nar jag kan komma hem. Gud vad roligt!
Tack facebook! Haha

Idag har vi varit pa IKEA. Jag alskar att vara dar, jag kanner mej som hemma. Kopte lite handdukar, ny forvaring och lite smasaker. Det blev ingen Marabou och inte kanelgifflar idag. Det var sa himla mycket folk och vi hade brattom.. men nasta gang blir det dubbelt sa mycket.
Det blev alltsa ingen shoppingrunda idag, men det finns det fler tillfallen for. Ikea ar alltid lika kul. Tycker inte ni det?

Som vanligt pratade jag med min lilla mamma for tredje gangen idag. Stackarn, hon maste alltid leta efter byxor, natt linne eller nan ny troja. Nu kom jag pa att jag vill ha mina baggy jeans som jag inte anvant pa jattelange. Sa nu fick hon nagot att grava efter i mina lador. I mitt rum har jag klader overallt. I garderoben, i byran, under sangen i forvaringsboxar.. haha ja lite har och dar. Det blir inte latt mamma, men snalla hitta dom! =)

Nu ska jag ata en yogurt, jattegod med korsbarssmak. Den har vantat inne i kylen pa mej sen i morse, sa nu ar det dags. Sen ska jag mysa med min alskling som har kommit hem nu!

Godnatt och sov gott!
#Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0