Snabbis!

 

Min snabbisshopping..

Det har blivit jattedalig uppdatering idag, men jag jag har varit ute i det fina vadret. Det har varit varmt och soligt, hur harligt som helst. Jag hann forbi tva affarer i farten ocksa. Kopte som ni ser ett par shorts och en sommrig vaska. Hittade en jattesot t-shirt ocksa, men det var jattelang ko och jag hade verkligen ingen lust att sta i den. Jag gick forbi mitt gamla jobb, en liten butik med underklader,strumpor, pyjamas m.m satt dar och snackade skit tills dom stangde sen gick vi och kopte glass. Haaarligt! Sen akte jag hem och tog tag i varldens storsta strykhog. Men skont att ha det gjort iallafall.

HAHA juste jag pratade med mamma i telefon, som vanligt, och da sa hon berattade hon en rolig grej om min lillebror. Jag har kanske inte namn att jag har tva lillebroder, Daniel ar 16 ar och Natanael ar 12 ar. Men iallafall, sa hade mamma kopt hem glass. Ett paket med olika pinnglassar och det va ungefar 5 - 6 olika sorter. Sa hade mamma sagt till Daniel att dom far ta tva glassar var om dagen. Sa kom mamma hem idag och sa satt Natanael och ar glass sjalvklart, sen gick han och tog en till.
Mamma: Natanael, du vet att ni bara ska ata tva glassar om dagen va?
Natanael: VA? Jag trodde man fick ta en av varje sort om dagen.

HAHAHAHA varldens sotaste lillebror!

Nu blev de visst ingen 'snabbis', men rubriken far vara kvar eftersom att det var tankt att det bara skulle bli en snabbis. Nu ska jag titta lite pa tv och mysa lite med min alskade alskling igen.
Sov gott och drom sott!!

#Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0