Tisdag!

Tisdag idag och jag ska som sagt pa praktik. Nervost. Vet inte vad jag ska ha pa mej. Jag har trottnat pa alla mina klader. Onskar jag kunde vinna pa lotto och bara byta ut alla klader till nytt. Kanner ni ocksa sa?
Men men, det lar ju inte handa idag iallafall sa jag far val leta som en tusan efter nanting man har trottnat lite mindre pa.

Jag ringde till min kusin kompis som bor i Aten och hon verkade vara intresserad av att kopa var hund. Hon skulle hora av sej i eftermiddag. Om hon vill ha henne sa kommer hon fa henne redan i morgon. Jag mar faktiskt jattedaligt av att ge bort henne, men det funkar inte helt enkelt. I var alder ska man nog inte ha hund. Det finns sa mycket annat man vill gora. Min fina vovve..
Hon ar iallafall en Shih-tzu flicka, bara 2 manader gammal. Hur snall och smart som helst. Hon lar sej sa fort. Hoppas hon trivs hos sin nya agare.

Nej nu maste jag borja fixa mej, om 1 och en halv timme maste jag aka ivag. Det tar val ca 30 min med bilen att komma dit sa det blir lagom =)
Hoppas sverige har lika fint vader som oss idag.

#Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0