Torsdag

God morgon! Jag mar inte speciellt bra. Jag saknar min vovve. Samtidigt som jag vet att jag inte kan ha kvar henne. Jag vill ju att hon ska ha det bra. Inte for att jag vet hur den har tjejen kommer vara mot henne. Men hon bor tillsammans med sin mamma och bror. Sa nan kommer ju ha tid for Steffi tycker man.
Nar jag borjar jobba kommer jag vara borta i 10 timmar ungefar. Och vem ska ga ut med henne? Vem ska kela och gosa med henne? Hon behover ju sant.
Men anda sager nanting inom mej att jag vill ha tillbaka henne NU. Ar det saknaden? Och kommer det ga over om nagra dagar?

Det kanns som att det inte kommer att vara min dag idag. Jag vaknade av att dom over oss borrade. kl halv 10 pa morgonen!!! Idioter!
Jag gick upp da och stadade hemma. Men jag kan bara inte plocka undan Steffis korg, samtidigt som det gor ondare att se den. Min lilla vovve.. nej usch jag vill ha henne tillbaka.
Jag har sms:at nagra ganger till tjejen som har henne och Steffi verkar ha det bra. Hon hade forsokt komma upp i hennes sang igar, och det gjorde hon ju har ocksa.. glommer valpar fort?

Idag ska jag forsoka komma i vag och kopa lite nytt jag behover. Ska kolla om jag hittar natt bra puder. Jag anvander ett fran Loreal nu, med helt vanlig hudfarg. Men ska hitta natt med lite bronze i nu nar jag ska bli brun. Det ar fint att ha lite pa axlarna ocksa tycker jag.

Nu ska jag ata frukost och se pa tv.. grata grata grata lite mer =)
#Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0