Back!

Heej bloggen!
Nu ar jag tillbaka igen. Hur mar ni?
Igar fyllde jag 21 ar. Klockan 10:02 for att vara exakt, hahaha. Men mesta tiden av dagen spenderade jag pa bussen. Trakigt ja. Men maste anda vanta pa lonen innan jag kan fira mej sjalv iaf. Haha!

Nu har jag tagit ut datorn pa balkongen och myser har med mej sjalv. A ar inne i lagenheten med en van och spelar musik. Sa jag har en alldeles egen live orkester har hemma. En liten sadan, men tro mej det later som en hel orkester iallafall.

Sa, vad har jag haft for mej da? Inget speciellt. Later jag trakig nu igen? Men alltsa det ar ju klart jag har gjort saker. Men ni vet vad jag menar, ingenting unusual. Som jag skrev i ett tidigare inlagg sag jag pa Desperate Housewives sasong 4. Nu vantar jag med spanning pa att sasong 5 ska borja sandas. Alskar Desperate Housewives, skulle kunna se hur manga avsnitt som helst :)
Hm.. en dag var vi och badade ocksa. Men det var sa himla mycket vagor att jag vagade mej i en gang bara. Fegis! Nu nar jag tanker efter sa badade alla bara en gang var. Sen satt vi och samsades om den lilla skuggan som fanns under ett litet miniparasol. Ah, det var mysigt.

Jag bodde ju hos min kusin och hans mamma den har gangen. Och dom har massor med katter och hundar. Speciellt katter, det kryllade av dom. Overallt var dom! En av dom var bara nan vecka gammal, stackarn hade inte ens oppnat ogonen. Jag ville bara ata upp den, sa liiiten och bara sot!

Som vanligt har jag varit riktigt kass pa att ta bilder. Men det ar ju ingen nyhet.
Det blir en pa min underbara Steffi, en pa minikatten och lite bilder fran Ioannina. Trakigt I know, kan inte lova men jag ska forsoka bli battre pa att fota saker och ting, hihi!

Kram

     






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0