Best friend

Anna, min allra, allra basta van. Finns ingen som du. Ingen!
Tank vilken tur att vi fann varandra. Mina andra halva, hur kan jag leva utan den?
Du forstar mej alltid, bara vi tittar pa varandra forstar vi varandra.
Finns alltid dar for mej nar jag behover dej
(och annars med saklart :), )

Jag vet inte vad jag ska skriva, det ar sa mycket jag vill saga.
Behover inte skriva sa mycket, du vet redan vad jag vill fa sagt och hur mycket du betyder for mej.
Men jag vill att du ska veta att du kommer
alltid, alltid att vara min basta van. Ingen ta din plats!
Jag alskar dej vannen, och saknar dej och vara stunder tillsammans enormt.

Vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är jag hemma i regniga Svealand igen, hade velat stanna 1-2 veckor till så att vi skulle kunnat träffas lite mer, och firat din födelsedag..

Du är min allra bästa vän och de kommer du alltid att vara, vad som än händer.. fast än vi bor länder ifrån och inte hör av oss så ofta.. Jag är glad att jag fann dig.. en tjej som var precis likdadan som mig. Från samma länder tillomed.. de kunde ju inte bli bättre..



Tack för att vi iallafall hann ses en gång, jag uppskattade det verkligen!

Försök komma upp ett tag, annars kanske vi hinner ses i november..



SAKNAR DIG, S'AGAPW KOUKLITSA!!

2008-08-13 @ 11:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0