fotbad!

Hej bloggen! Nu sitter jag har och degar framfor datorn. Har fotterna i en balja med ljummet vatten och babyolja. Kor pa en liten fotbehandling ikvall. Mina stackars fossingar far sta ut med sa mycket, sa det ar dom varda :)

Vad har ni for er?
Min dag har varit helt okej. Jobbade mellan 10 - 18 och sen akte jag och traffade... ANNA! :) Antligen kunde vi traffas, typiskt att vi kunde ses sista dagen. I morgon flyger hon hem till Svealand igen. Vi traffades iallafall i stan, hon foljde med mej och at. Sen gick vi till Attica (Atens NK kan man saga), dar Anna kopte en jattesot vaska. Sen smog vi runt dar lite pa stan och bara pratade. Vi hann vara hemma hos henne i max 10 min innan A ringde och sa att han kunde komma och hamta mej. Visst hade jag kunnat stanna langre, men jag tycker inte om att aka ensam nar det ar morkt. Sa det vara bara att ga till taget igen.

Det var sa trakigt att behova saga hejda sadar. Onskar Anna kunde stannat langre. Att vi hade haft mer tid tillsammans..
Nar taget val kom var det smockfullt! Jag fick panik, gick fran vagn till vagn. Fick inte plats nanstans, tankte "ahapp, nu far jag vanta i 20 minuter till". Men DA, kom jag i sista sekund fram till vagnen dar det var som om en plats vantade pa mej. Haha! Helt sjukt. Helt perfekt, kom pa och av utan problem. Skulle bara aka en station ocksa.

Nu ska jag in i badrummet och skrubba fossingarna och hoppas pa att min alskling kommer hem snart. Da ska vi myspysa och forhoppningsvis se film :)

Godnatt och sovgott,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0