Ioannina

Hej bloggen! :) Forsta gangen jag skriver fran Ioannina. jagbor namligen hos min kusin den har gangen och har tillgang till dator. Skont! Vi kom fram i fredags klockan 17:00. Resan gick bra, men var riktigt jobbig. Vi akte hemifran lite efter 07:00, tog buss till bussen, haha. Vi var framme pa busstationen klockan 08:30 for det var tankt att vi skulle ta 9:30 bussen.
MEN nar vi kom fram sa var den bussen fullbokad. Trevligt va? Nej! Nasta buss gick klockan 11:00. Sa i tva och en halv timme satt vi ochdrack kaffe, vantde pa att fa ga pa bussen som skulle ta 6 timmar.
Jag kan ju saga att jag sov i minst 12 timmar natten mellan fredag  och lordag.

Igar var jag med min kusin och hennes man och fikade en timme bort. Det ar ett fik/resturang som ligger vid en litensjo kan man saga.Med vattenfall och sant. Riktigt fint!
Och sen pa kvallen var jag ute med min kusin, vi kom val hem vid 05:00 i morse. Sa aterigen blev det en sen morgon for mej :)

Nu ska jag se pa nya Desperate Houswives avsnitt, antligen!
Far se om jag bloggar natt mer harifran, vet inte nar jag aker tillbaka. Senast lordag - sondag iallafall.
Ha det sa bra,
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0