Onsdag

God kvall! :) vad har ni for er?
Jag ser pa Desperate Housewives, eller rattare sagt sa ar jag inne pa deras hemsida och kikar lite grann.
Oh vad jag langtar till sagson 5, fast det har jag val redan tjatat om? Nog om det!

Forutom det sa sitter jag och ater Barbeque chips och dricker fanta. Var och lamnade en dvd film sa jag passade pa att kopa med mej lite onyttigheter.
Dagarna jag var i Ioannina sag jag massa filmer. Bade nya och gamla. Bl a filmen Click med Adam Sandler och Kate Beckinsale. Den var hur bra som helst. Behover jag ens namna att jag grat i slutet, haha. Den som inte har sett den tycker jag verkligen ska se den, verkligen bra film.
Gud, jag har verkligen en tendens av att tjata om saker for lange, haha. Nej nu maste jag sluta!

Igar var jag och A ute och at middag. Pa en lugn taverna och bara myste. Sen kom vi hem och sag pa film. Street Racer. Trodde den skulle vara mer som Fast and the furious filmerna. Men den var helt okej iallafall. Under filmen var jag jattetrott, sadar trott nar man inte orkar halla ogonen oppna och det kanns som att man sover vaken, haha. Men sen nar jag val skulle sova sa kunde jag inte. Lag och vred pa mej, ingenting kandes bekvamt. Antar att min hjarna har mycket att tanka pa just nu. Ingenting jag orkar ga in pa.

Skulle bestalla frisortid idag ocksa, men det glomde jag bort. Behover verkligen klippa mej.
Nog om onodigt babbel, nu ska jag se om det finns natt bra att se pa tv, annars blir det mer Desperate Housewives, hihi.
KRAM!


Kommentarer
Postat av: your best friend ;)

Kale, ti egine..? ti skeftese?

ska hem en stund imorgon, när du slutar och jag är hemma, CALL ME! skicka sms, eller så gör jag det!



<3

2008-08-28 @ 02:12:51
Postat av: Dimitra

Ha en trevlig kväll !

2008-08-28 @ 18:56:05
URL: http://mjukiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0