Saturday night


Snart snart, hihi. Langtar sa mycket! :)

Hej foresten!
Nu har jag precis suttit och kollat pa lite Beverly Hills klipp pa youtube.com. Haha, ja jag vet no life. Men deras reunions ar faktiskt roliga att se pa. Kul att som ska spela in nytt nu ocksa. Valdigt uppskattat!

Annars sitter jag pa msn och pratar med lite folk till och fran. A jobbar sa det blev en hemmakvall, inte for att det ar ovanligt men iallafall.
Vad mer.. jo juste, ni kommer sakert ihag att jag skrev att min plattang gatt sonder igen. Sa jag har kopt en nu ny, en i keramik. Dock mycket smalare variant sa det tar langre tid, men den kommer at lattare. Da menar jag det korta haret vid oronen och luggen speciellt :) kanns bra att kunna platta haret ordentligt igen.

Men ett nytt "litet" problem har uppstatt. Jo det ar sahar, att jag har inte brytt mej om att oppna ett vanligt konto har nere, men bankomatkort och allt. Utan har valt att behalla mitt svenska. Da det ar lattare for mina foraldrar att overfora pengar pa det sattet. Banken drar ingen avgift for uttag och sa kommer pengarna in mycket snabbare.
Men nu ar det sa att jag tappat bort min bankomatkort (antagligen glomde jag det i automaten sist jag tog ut pengar) och har sjalvklart sparrat det. Gjorde en nu bestallning via internet men kortet har inte kommit an. Sa jag skickade ett mail till banken eftersom det kan ha blivit natt fel. Och vad far jag tillbaka? Jo, dom tycker att jag ska komma in pa ett av deras kontor eftersom jag maste visa legitimation. JA VAD BRA, hur f*n ska det ga till? Jag ar ju i grekland liksom. Jag far halvt panik, speciellt eftersom mina fodelsedagspengar redan blivit insatta pa mitt konto.. :/ jag blir tokig!

Nu ska jag se om det finns natt bra pa tv, annars blir det en dvd igen.
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0