Semester!

Heej bloggen! Hur star det till i stugan? :) Hihi!
Har precis pratat med min pappas fru i telefon en stund och nu ater jag en toast.
Guess what?! Jag har semester i 12 dagar!!!! Woho sager jag bara. Jobbade sista dagen igar och vi oppnar det 25e Augusti igen. (En dag efter min fodelsedag).
Sa i morgon bitti aker jag och A till Ioannina. Inge roligt att sitta har i storstaden och inte gora nanting :)

Vet inte vilka ni som laser min blogg ar, men nagra ar ni iallafall visar min statistik. Sa roligt tycker jag :)
Borjar ni skolan/jobbet snart? 
Tycker den har sommaren har gatt sa sjukt fort! Redan mitten av augusti och vad har man hunnit med? Ingenting tycker jag. Hoppas att ni lasare har haft en mer meningsfull sommar an min. Tycker bara att jag har stressat runt hela tiden och praktiserat och pluggat. Usch! Haha.

Nej nu maste jag verkligen borja packa min "lilla" vaska (las overfull och spickfardig). Brukar ofta bli sa :) Men sa ar nog alla tjejer, man tror att man ska anvanda sa mycket. Men sen ar det klart att fonen, locktangen och plattangen tar sin platsa ocksa. Och inte tala om nessesarerna.. herregud :/ nu far jag en angestattack.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0