Sunday

Jag ar verkligen riktigt dalig pa att blogga. Vet inte vad jag ska skriva om, det har varit mycket roligare att lasa andras bloggar nufortiden.
Inga roliga bilder har jag att dela med mej av heller.

Ah juste, kom precis pa att min plattang ar pavag att lagga av helt. Sa typiskt och riktigt daligt. Kopte den for ca 1000 kr hos en frisor, 10 dagar innan forsakringen ar ut sa slutar den ena plattan att fungera. Den blev liksom inte varm. Och nu har samma sak hant. Bada plattorna blir fortfarande varma, men den ena tar jattelang tid och blir inte alls varm som den ska. Det ar bara en tidsfraga innan den lagger va helt.
Riktigt daligt maste jag saga! Eftersom att jag efter forsta gangen fick en helt ny plattang och samma sak hander igen sa vet man ju att det ar nagot fel i produktionen.
Jag kanner bara neeeej, gar inte utan plattangen!

Mer da? Jo, hela veckan har jag jobbat och jobbat. Det har varit riktigt boring, pga folkbrist. Inget folk alls! Och i morgon borjar en helt ny arbetsvecka, oh jag vet inte hur jag ska orka. Panik!

Nej vet ni vad? Nu ska jag kila ivag och kopa kakor och glass. Och sen nar jag kommer tillbaka ska jag dega framfor tv:n.
Skont va?

Ha en fortsatt trevlig helg
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0