Nya start!

Hej alla fina lasare!  Jag veeeeeet att jag har varit URUSEL pa att uppdatera. Men det har hant lite nya saker for mej sen i september. Ja, tragiskt nog var det da jag uppdaterade sist. Kan beratta lite kort,

Jo nu ar det sahar, att jag har bosatt mej i Ioannina. Har bor jag med min farmor och farfar. Jag har fatt fastanstallning pa en caferteria centralt och supermysigt. Sa antligen kan jag borja se fram emot min kurs som borjar i februari.  Ni kanske inte minns det men jag ska utbilda mej till make up artist och sasmaningom blir det nog frisor ocksa. Men en sak i taget! Jag jobbar mellan 14 - 22 pa vardagar sa darfor ar det lite svart med upptadering. Sen maste jag erkanna att jag inte gillar att sitta pa internetcafe. Men idag kande jag att jag inte kunde halla mej langre. Nej antingen far jag skaffa internet hemma eller sa far jag lara mej att tycka om internecafe grejen.

Nu ar min pappa har, det ar roligt eftersom jag inte sett honom sett i september forra aret!!! Skont att ha nan att prata svenska med ocksa, haha. Det som kan vara lite jobbigt ar att hela tiden behova ta utfragningar. Jag som sluppit det i ett heelt ar, hihi nej men ibland kan jag tycka det ar kul att ha nan att ringa och saga att jag blir sen till. Jag har faktiskt saknat att ha nan att uppdatera. Konstigt men sant!

Nej men nog om det nu. For 20 minuter sen slutade jag och nu sitter jag har och skriver sakert hullerombuller. Det var ju sa lange sen, sa ni maste lata mej komma in i det igen. Men det ska nog ga fort ;)
Det ensa trakiga ar att jag inte vet om jag kommer kunna lagga in bilder. Men det ska jag koll upp!
Ska snart borja bege mej hemmat, GREYS ANATOMY borjar om en halvtimme och det vill jag absolut inte missa. Saaa spannande.

Okej, nu far ni borja kommentara. Eller iaf visa tecken pa att ni fortfarande finns har! Ge mej lite tid sa ska ni se att bloggen far fart igen!
Ha en superkvall sa hors vi i morgon!

Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: z

Jag finns fortfarande!!! :D

2008-12-02 @ 22:28:30
URL: http://biimbiim.blogg.se/
Postat av: Dimitra

nej men lilla gumman, vad har hänt med A då? :)

2008-12-03 @ 15:15:57
URL: http://mjukiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0