Torsdag

Sorry men jag hade planerat utgang direkt efter jobbet igar sa det blev inget internet. Men nu sitter jag har igen.
Maste bara borja med lite klagande. Gud vilken jobbig och slitig dag jag har haft. Sa mycket spring. Men det blir sa nar man jobbar ensam. D v s varje onsdag och torsdag.
Men nu ar jag glad igen! :)

Ja, klockan ar strax efter 22:00 och jag har som sagt precis slutat jobba. Skont! Men tankte pa allt spring men aven det trevliga vadret. SPOREGN hela dagen. Man blir tokig! Hoppas solen skiner i morgon.
Nar vi anda pratar om i morgon sa kan jag tala om att i morgon skriver jag teoriprov, PA GREKISKA! Lycka till!

Zabina min lilla blomma, jag ar jatteglad over att du fortfarande laser min otroligt intressant blogg :)! Puss och kram!

Hm, vad mer? Ah jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jo, men juste. Pa onsdag aker jag till min alskling i Aten. Stannar till sondagkvall. Det langtar jag saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mycket till :) Men innan dess ska jag hinna slinga haret ocksa. Jobbig utvaxt som maste tas hand om.

Mina kara vanner, nu maste jag tyvarr sluta. Pappa vantar ute och har sakert stoppat hela trafiken hahaha.
Godnatt, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Timon

Heye! Jag ser att du har fixat till ett liv därborta :). härligthärligt! Puss



- v

2008-12-13 @ 17:39:07
Postat av: eleni

Hur länge stannar du i Grekland? hur fick du jobb där? svårt med jobb o så? vill också bo där :(

2008-12-14 @ 12:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0