Barndomsvanner

Satt och kollade igenom gamla bilder igen. Da fick jag syn pa nagra extremt gamla pa mej och min barndomsvan Zabina. Den har bilden ar tagen pa varat dagis (vi gick pa grekisk avdelning), varje ar ordnade dom en sa kallad Karneval sa dom kladde ut oss till olika figurer.
Detta ar var jag Tornrosa (se bakgrunden) och min kare van var Prinsessan pa ARTEN!

Juste, kommer du ihag pa Lucia att vi fick lara oss spela varsin lat pa den dar "plingintrumentet"!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA!

Zabina, nu sitter vi pa varsitt hall och asgarvar. Men allvarlig, vet du vad jag sag nu?
 Har vi bla/vit ogonskugga med rott lappstift?!
 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!


                                              

Pa bilden har Zabina somnat bekvamt pa sin arta...

Kommentarer
Postat av: Z

Hahaha, ja det verkar inte bättre. Blå ögonskugga och rött läppstift, kunde dem inte komma på bättre?

Haha!

2008-07-28 @ 22:38:19
URL: http://biimbiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0