Day 1

Hej bloggen! Ah vad trott jag ar, helt slut faktiskt. Ar riktigt stolt over mej sjalv som gick upp och var pa jobbet i tid. Nej nu ljuger jag, jag var till och med for tidig. Dar ser man.
Idag fixade vi det sista, d v s la in handdukar i skap, fyllde pa med bomull och makeup borttagning. Fixade i ordning receptionen och ja, bara stadade undan.
Nu borde det vara klart for oppning!

Vadret idag ar kvavt. Det regnade 3 droppar tidigare idag, sa det blev sadar varmt/kvavt nar man knappt kan andas. Och jag skulle ju sjalvklart envisas med att ga hela vagen hem. Pavagen lag videoaffaren sa jag passade pa att hyra tva filmer som jag ska se alldeles strax. Ska bara duscha forst.
Orkade heller inte laga nan mat sa jag betallde en pizza, hihi.

Min kusin fargade mitt har i Ioannina ocksa, nojd ar jag med resultatet;

nastan som min riktiga harfarg :), Thank you Jenny.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0