Friday.

Hej bloggen! Jattedalig uppdatering, I know. Men om jag ska vara helt arlig har jag inte orkat skriva. Dagarn har varit stressiga och fullbokade. Men det ar bara roligt. Skont iallafall att kunna ta det lite lugnt idag.
Det har varit allt till att betala rakningar, shopping till utflykt haha. Japp, ni horde ratt, utflykt!

Igar morse tog vi motorcyckeln och akte ca 1 timme utanfor staden. Alskling ville visa vart han brukar vara med jobbet ibland. Det var sa fint. Hav och mycket skog. Det ar nanting man inte ser mycket av inne i stan. Skog dvs. Trakigt att skogsbranderna redan varit alldeles for manga i ar. Anyway, han bara ta 4 bilder med min mobil innan den fick for sej att somna ;P men A har lite bilder pa sin sa ska forsoka fa honom att lagga upp dom i datan senare ikvall.
Senare pa kvallen akte vi och kollade i lite affarer, men han inte sa mycket eftersom klockan redan var efter 20:00 och affarerna stanger 21:00.
Efter det akte vi och mattade vara hungriga magar :)

 


Idag gick vi upp tidigt for att hinna med lite affarer. Alskling behovde shorts sa det letade vi efter i varenda affar till vi antligen hittade nagra som satt bra och var relativt billiga. Dom vi tittade pa igar kostade mellan 69 och 83 euro. Liiiite dyrt tycker jag for ett par helt vanliga shorts. Det ar annorlunda att lagga ner pangar pa jeans tycker jag eftersom det ar nanting man kan anvanda aret om. Men det ar ju inte shortsen.
Jag som egentligen INTE skulle handla idag kom hem med ett linne (vitt med rosett) och toffsar. Tappar alltid bort mina, fattar inte vart dom tar vagen riktigt hahaha.

Har kommer lite bilder pa var mini shopping:
   

Nar vi kom hem var det brattom ivag for A till jobbet. Och jag gick ivag till affaren och handlade. Gjorde en jattegod gronsaksgryta eller vad man ska kalla det. Men tomatsas, zuccini, paprika och oliver. Pasta till det. Det mattade magen alldeles perfekt.

Oj vilket langt inlagg det blir. Lite trakigt ocksa. Men jag lovar att forsoka bli lite roligare,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0