Min semester

Hej bloggen! Jag har varit riktigt dalig pa att blogga. Var pa internet-cafe en gang, men datorerna var sa himla sega sa jag fick panik. Okej, jag har ju varit hemma i tre dagarn nu, men inte riktigt haft orken att skriva heller.
Men jag hade det iallafall bra i Ioannina. Lite trakigt dom sista dagarna pga att min van akte ivag med sin familj pa semester och A akte ivag med grabbarna till Zakynthos. Ar ensam hemma den har veckan ocksa, A akte till ioannina for att spendera sin sista semestervecka dar.

Sa vad har jag haft for mej? Har varit och badat nagra ganger, aven pa ett nybyggt bassangbad som ligger 5 min fran mej. Det var superskont att bara viiiila, sola och bada. Det anda var val att det kostade runt 200 kr/ dag att ga dit. For 3 solstolar och ett miniparasoll. Med dom pengarna skulle man kunna akt till havet over dagen ocksa. Men men, det var som sagt skont det ocksa.
Jag hade ju mina kusiner dar ocksa sa det va trevligt, vi var och fikade, shoppade lite gran. Inget speciellt faktiskt, tog dagarna som dom kom. Speciellt dom sista dagarna da jag inte hade nan annan att vara med. Men det kan vara skont att bara vara med familjen ocksa ibland.
Trakigt nog tog jag mest bilder pa min kusinson, busungen Angelos. Annars valdigt dalig pa att ta bilder. Det ar sa typiskt mej att komma pa det i efterhand.

Skulle egentligen forbi jobbet idag, for i morgon borjar jag antligen jobba. Vet inte om jag tycker det ar kul eller inte. Men just nu nar jag ar ensam sa ar det skont att ha nanting att gora om dagarna. Annars kommer den har veckan kannas som en evighet. Men ingen har ringt mej.. far val se om det blir natt eller inte.

Jag blir tokig av att sitta har hemma... och gora ingenting! Panik panik panik, trakigt trakigt trakigt.
Nej nu ska jag ringa en kompis och snacka lite,
Kram


 Min busunge Angelos.


Kusin Jenny och hennes buse till Son


Bassangbadet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0