Onsdag

God morgon bloggen! :) At precis upp sista biten pa min macka. Va hungrig redan nar jag gick upp idag, vilket jag inte brukar vara annars. I gar var vi som sagt pa stranden i nagra timmar, vi tog motorcyckeln sa vi var dar pa 13 minuter hahaha.

Efter det akte vi hem och at varldens godaste lunch, duschade och gjorde oss i ordnings. Vi akte till en annan 'stor butik' och hittade faktiskt en jattefin badrummshylla :) Passade perfekt i vart lilla badrum. Vi kom hem med en vaxt ocksa, inte for att jag vet hur man tar hand om dom sa dom haller sej lange och sen vet man inte hur pass mycket den klarar sej i det har varma vadret. Vi ska namnligen ha den ute pa balkongen. Nasta manad ska vi kopa nytt bord och stolar till balkongen sa det blir passande med lite andra detaljer.

Pa tal som balkong sa fick jag varldens chock nar jag oppnade balkongdorren i morse. Hela balkongen var full av skum! Da menar jag inte lite som ligger precis vid avloppet utan heeela balkongen. Mina skor blev vattenskadade, vet inte om dom klarar sej eftersom det ar typskor. Sa antingen blir det fula flackar eller bubblor i dom. JAVLA SKIT!
Ringde A pa jobbet och klagade att antingen gar jag upp och sager till dom over oss att ta handsyn eller sa flyttar vi. Vill garna inte att alla mina skor blir forstorda.

Oj vad mycket klagande det blev, haha.
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska gora. Behover fa ordning lite i min garderob som vanligt. Allt ligger blandat sa man hittar ingenting. Inte bra, inte bra.

Lite bilder:
   
         Lunchen                            Stranden                            Balkongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0