Onsdag

Annu en trakig dag i min just nu trakiga vardag. Jag blir tokig pa att roren och elen fortfarande inte ar klar pa jobbet. Har alltsa fortfarande inte borjat. Och pga det fick jag bara halv lon. Jag menar hur hade dom tankt sej att man ska klara sej ekonomiskt? Aker iallafall till min farmor och farfar pa fredag. Stannar i 10 - 14 dagar tror jag. Men har dom inte hort av sej da sa blir det att soka annat jobb.
Jag menar varfor har man varit pa utbildningar och massa moten om det fortfarande inte finns ett datum utsatt till oppning? JA tokig blir jag.

Klockan 20:00 har jag lakartid hos "kvinnodoktorn" (haha) ocksa. En helt vanlig kontroll bara. Fast det kanns valdigt jobbigt, det gor det alltid infor sanna besok. Det ar faktiskt valdigt obehagligt.
Tandlakaren maste jag ga till ocksa, och det ar ocksa hemskt. Jag hatar att ga till tandis. Fy fy fy! Bara lukten far mina ben att bli svaga och borja skaka. Men sant maste goras iallafall.

Oh vad jag skulle vilja ha godis nu. Hur kan ett land inte ha godis?! Okej, forutom tval och parfymgodis for det finns ju. Men usch! Hahaha. Ska kanske ta en svang till Lidl och kolla OM det kanske finns. Hoppas hoppas hoppas...
Nar mamma var har med mina brorsor hade hon med sej lite gamla kort fran nar jag var liten, det ar alltid lika kul att se.


    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0