Saturday night

Heej bloggen :) Puh, vilken varm och jobbig dag. Idag har vi namnligen tvattat bilen, motorcyckel OCH balkongen. Jag kans saga att man ar ganska slut efter det. Men nej, saklart maste vi orka ivag till mataffaren i 100 graders varme. Och sen laga mat ocksa. Jobbigt jobbigt!
Blev inget mote pa jobbet som tidigare sagt utan det blir pa mandag istallet. Det var inte brattom sa vi bestamde att det var battre sa. Gillar inte att kanna mej stressad nar jag ska ata, duscha och gora mej i ordning, haha.
Vad har ni gjort idag? Har sverige gett med sej med vadret nu?

Igar pratade jag med mina basta van Anna. Vi pratar verkligen om allt. I vara samtal hoppar vi fran det ena till det andra och sen tillbaka till det vi pratade om forsta haha. Vi ar bara fooor basta. Och snart kommer du ocksa :) Antligen!
Klarar mej inte utan min andra hjarncellshalva. Vet'e sjutton hur jag fungerat hittills :/ hihihihi!

A ar pa jobbet nu. Sa jag passade pa att fa skjuss ner till videoaffaren dar jag hyrde Juno. Ja jag vet, jag ar seg och hade inte sett den. Men nu har jag iallafall gjort det. Jag tyckte den var helt okej. Vet inte om jag skulle kunna se den igen, men den var helt klart sevard :)

Assa Gud, HAHAHAHA, jag tvattade en maskin tidigare idag. Och gissa vad smarta jag gor? Jag ar sa stressad sa jag kollar inte ens nar jag stanger luckan, om nanting har fastnat eller nanting. Och vad ser jag sen? Jo, att mitt linne sitter fast i luckan och har snurrats typ 10000 varv, kan saga att linnet ar heeelt ut-tojt och snett nu HAHA. Tur att det bara var ett pyjamaslinne.


Nu ska jag snart se pa 'Supernatural' som har borjat ga har nere nu. SEGA. Jag har ju redan sett typ alla avsnitt. Men det var ju ett tag sen. Eh, om det blir for trakigt kommer jag kanske tillbaka med nagot mer inlagg.

Annars far ni sova sa gott,

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0