Sunday

Heej! Satte mej precis vid datorn och med flakten pa hogsta snurr =P. Usch vilken seg och trakig dag det ar det. Inte for att tiden har gatt sakta eller nanting utan.. ja det finns ingenting att gora. Man "kan" ju som sagt inte ga utanfor dorren innan klockan 19:00. Riktigt varmt, och f r o m  i morgon ska det tydligen bli annu varmare.
 
Ringde och kollade med min chef om det ar okej att jag tar ut min semester. Och det var okej. Sa om 6 dagar aker jag till min farmor och farfar. Ska bli jattekul eftersom min faster, kusiner och kusinson ar dar nu. Har inte traffat dom pa 1 ar. Herregud vad tiden gar snabbt.
Har inte traffat min pappa, pappas fru och min lillasyster sen i augusti heller... usch. Saknar dom. Och min lilla Eirini har blivit sa stor nu ocksa. Hon ar 2 och ett halvt ar gammal och svarar redan i telefonen hemma. Hahaha sotnosen min.
Det ar 18 ar mellan oss. Men det kanns lika roligt iallafall. Pluttet blir ju nastan som min alldelses egna bebis :)

Nu har jag precis drukit 1 liter juice sjalv + typ 4 glas vatten. Och fortfarande torstig haha. Maste gora nanting arr ata ocksa, hungrig som tusan men jag ooooorkar inteee.
OH, nu kom Anna in pa msn ocksa. Ska snacka lite med min hjarnis nu.

Kraaaamisar

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahaha, "min hjärnis" :D

2008-07-06 @ 17:05:04
URL: http://heyimanna.blogg.se/
Postat av: Konstantina

HAHAHA! Ja, en liten forkortning pa hjarncell, hihi.

2008-07-06 @ 18:39:24
URL: http://livingingreece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0