Tisdag


Hur mar ni mina fa lasare? Hihi. Jag vaknade for en liten liten stund sen men kanner mej fortfarande jattetrott. Ni vet nar ogonen knappt gar att oppna och man skulle egentligen kunna sova hela dagen om man lag kvar i sangen. Oj, kanske inte sa intressant haha. Vad har jag sysslat med dom har dagarna? Jo, jag har promenerat valdigt mycket. Bl a anda bort till mitt jobb. ( Som att ga fran kungsan till odenplan typ) TANK ER! Och sen har jag gatt runt i cirklar och betalat lite rakningar. Telefonrakningar narmare sagt.
Mer da? Hm.. jag har lagat mat, diskat, stadat haha, men det tillhor det vardagliga. Nar man inte bor hemma langre finns det ingen som kan gora det at an. Da slipper man inte undan. Onskar ibland att jag kunde knappa med fingrarna sa poff va allting rent och fint. Men men, jag ar varken Anden eller Sabrina ;) Har inte bloggat for att jag inte haft nanting att blogga om. Men om man inte skriver sa trottnar folk och statistiken sjunker. Da blir jag ledsen.. hihi.

A ar pa jobbet och kommer hem vid 14:00 skulle jag tro. Vad vi ska gora da vet jag inte. Men jag kan gissa pa att om han inte ska sova sa kommer han ga och gymma en stund. Vad ska jag gora da? For tusande gangen sa kan man inte ga ut i den har varmen. Men orkar inte. Sa det far bli att stanna hemme till 19:00 som vanligt. Men man ska inte klaga nar man har varmen, sen kommer vintern och da saknar man den. Konstigt det dar, att man aldrig ar nojd. Men det beror ju kanske lite pa att man vill ha nanting mittemellan. D v s inte for kallt och inte for varmt. Behagligt. MEN mina vanner sant gar inte att strya ;) hahaha.

Skulle varit skont att aka och bada. Det va jattelange sen vi gjorde det. Men man har smatrottnat lite pa samma strander. Skulle vilja aka bort, till nan o man inte varit pa och bara njuuuta av sommaren pa riktigt. Aja, vi far se If that's gonna happen.

Nu tankte jag bjuda pa en bild fran min fodelsedag forra aret, hittade den nar jag rotade lite i mina mappar och sen ska jag ata frukost. Ha en superduperunderbar dag nu,
Kraam


Oj, jag sitter lite konstigt med nacken, ser ut som att jag har jattestor huvud :/ HAHAHA. Ah, det gor ingenting. Det ar alltid kul att bli overraskade med lite "gamla" bilder. Tycker inte ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0