Torsdag

God morgon! Tidigt uppe idag va? Yes box, idag har jag lite saker att gora. Nu pa morgonen har jag lite telefonsamtal och tidsbokningar. Maste ta blodprover, hemskt. Det gillar jag absolut inte. Sist holl jag andan sa lange pga att jag va sa spand att det slutade komma blod och nalen "fastnade" i armen. Oh! Nej nu ska jag inte skramma upp nan annan stackars nalradd. Sorry hihi.

Sen ska jag borja packa min vaska. Aker ju till min farmor och farfar i morgon. Tror att A jobbar i morgon sa om han ska hinna skjussa mej till bussarna maste jag nog aka ganska tidigt :( Men min lilla alskling kommer ju pa lordag. Aven fast vi inte kommer ses varjeee varje dag sa kommer han ju anda vara dar.
Separationsangesten kommer. Jag fattar inte varfor det alltid ska vara sa jobbigt. Jag menar han kommer ju om 2 dagar. Tror att jag kanner det att vi inte kommer ses sa mycket som vi gor i vanliga fall.. att inte sova tillsammans, det ar nog det som ar mest jobbigt. Oh, javla semester hahaha. Nej nu ska jag inte vara san.

Ringde precis till lakeren jag var hos igar, eftersom jag har lite fragor. Han ar privat och ligger bara tva gator fran min. Nara och bra. Men sa svarade iallafall receptionisten. Sa stallde jag min fraga. Sa far jag till svar " Jag ar inte pa mottagningen nu sa du maste ringa tillbaka i eftermiddag, vid 17:00". Men nu ar det ju faktiskt sa att man maste vara tom i magen for att ta blodprover. Annars blir det inte helt riktigt. Och jag kan ju inte ga runt hungrig hela dagen :/ irriterande.

Anna hoppas du laser det har. Sover du hemma nu? Skulle behova ringa till dej idag. Innan jag aker till Ioannina. Skicka ett sms nar du ar hemma och jag kan ringa.

Nu ska jag lagga mej och titta pa tv och sura lite till.. inte for att jag vet vad det ska vara bra for. MEN min separationsangest borjar komma igang nu. Sa jag maste ta det lite lugnt.. hihi.

Ha en bra dag,
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0