Trevlig sommar!

Sadar. Nu har jag bokat min biljett till i morgon. Klockan 22:30 aker bussen. Sa jag har framme i Ioannina hm.. halv 5 pa morgonen. Hoppas nan i min slakt orkar komma och hamta mej da. Men det maste dom, for jag tanker inte sta och leta taxi med hundra vaskor klockan 5 pa morgonen NEJ TACK! :)

Oh, jag ar helt slut i kroppen ocksa. Har stadat massor och tvattat massa klader hela dagen idag. Maste ju lamnas rent och frasht hemma. Det racker med dammet som kommer hinna samlas pa tva veckor liksom. Nu kom jag och tanka pa att jag skulle behova slanga in en till maskin. Med badhanddukar och mina shorts.. ja, det ska jag nog ta och gora nu. I'll be right back.

... klart! Lojligt lite klader blev det i maskinen men tur ar att man kan valja en halv maskin :)
Oh, pa ett satt ska det blir roligt att aka bort. Men anda inte.. jag vet inte. Det ar valdigt blandade kanslor. Men jag far inte borja fa angest redan nu, jag har ju inte ens akt an. Herregud haha!

I morgon blir det packning for bade mej och alskling. Han kommer ju komma pa lordag med motorcyckeln sa jag kommer ta med mej hans packning i morgon. For det gar ju inte att ha en tung vaska pa motorcyckeln precis. Sa, jag ska nog ta och skriva ner vad jag ska ha med mej. Brukar alltif gora sa for sen nar man aker hem sa kollar man av listan och ser om man glomt natt viktigt. Kontrollfreak hahaha, scary.
Men stranden ska vi hinna med i morgon ocksa har vi bestamt. Sa blir det lagom att komma och fixa med packningen sen.

Kommer ha med mej datorn, men vi har inget internet dar. Sa det blir ingen blogg om jag inte satter mej pa nagot internet cafe. Vilket jag saaaaaakert kommer att gora nan dag. Men datorn ska med som sallskap pa resan samt att ha och se pa film hemma.

Ska faktiskt satta pa en film nu haha. Sa, nu far ni ha det sa bra och njuta av sommaren. Det ska jag iallafall forsoka gora.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0