Trottis

Heej bloggen! O vad trott jag ar. Om jag skulle blunda och slappna av nu i 2 minuter skulle jag med storsta sakerhet somna, bade staende, sittandes och saklart liggandes haha.
Vad har ni for er?

Jag kom hem strax innan 7, stannade pa vagen och kopte en Gyros till middag. Jag har blivit sa himla daligt pa att ata nu pa sistone. Herregud, maste skarpa mej nu!
Pa jobbet idag gick tiden sakta men anda inte.. var ju trotts allt dar i 8 timmar. Men jag blev rastlos eftersom det an saklange inte kommer mycket folk. Vi har ju bara haft oppet i 3 dagar, plus att dom flesta fortfarande har semester. Troligtvis kan det ta anda till september innan det kommer igang ordentligen! Oh...

Kanns som att jag borde ga och lagga mej senast 9 idag om jag ska komma ikapp min somn. Har somnat efter 3 pa natten och gatt upp halv 8. Inte mycket till somn. Skarpning, skarpning!
Ska se om det finns nanting pa tv, troligtvis bara nyheter ett tag till. Men sen kanske det borjar nan bra film.

Kram!


Receptionen


Supertrotta jag

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: tack vad gullig du är! vad glad jag blir!! åhhh BAMSEKRAM på dig!<

2008-07-30 @ 20:46:28
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hej! Måste bara fråga lite om hur det känns att bo i Grekland. Är det svårt att hitta jobb där nere? Rekommenderar du att bo i Sverige el Grekland? Är suget på att flytta ner men är inte helst säker hihihi

2008-07-30 @ 23:17:47
Postat av: Konstantina

Hej Alexandra! Det kanns bade bra och daligt. Lite till och fran faktiskt, hihi. Men det ar klart det blir sa nar man lamnat ALLT och borjat om helt pa nytt. Det beror alldeles pa vad du syftar pa for jobb och vilken anledningen ar till att du flyttar ner :)

Men man ska folja sitt hjarta, man lever bara en gang. Man kan ju alltid prova en tid och funkar det inte ar det bara att flytta hem igen.

Kram!

2008-07-31 @ 22:58:11
URL: http://livingingreece.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag e halv grek så tänkte prova på livet i Grekland lie. Kanske en termin. Men är lite rädd om man kommer att passa in eller inte. Det är en väldigt stor skillnad på Grekland och Sverige. Men kändes det för dig att Grekland var rätt land?

2008-08-01 @ 09:12:45
Postat av: Konstantina

Jaha okej, men det ar ju ett stort plus. Passa in kommer du sakert gora. Problemet ar att systemet ar hemskt. Nar man har vaxt upp i sverige och ar van vid vissa saker, som man sjalv tycker ar sjalvklara sa kanns det valdigt frustrerande nar det inte fungerar pa samma satt. Man blir nastan arg, haha.



Ja eftersom jag kan spraket och har tillbringat alla sommrar i Grekland sa kandes det bra. Att komma till ett helt frammande land skulle nog skramma mej lite gran. :)



Tycker helt klart du ska testa iallafall!

2008-08-02 @ 14:12:22
URL: http://livingingreece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0