-

Nehe, tydligen skulle besoket inte stanna over natten. Men jag forstar att det inte ar sa roligt att sitta hemma hela kvallen. Dom ringde A fran jobbet och sa att han maste komma och jobba for att nan har blivit sjuk.
Ska sms:a en van nu och se vad hon ska hitta pa ikvall. Orkar inte sitta hemma...

Det ar verkligen supervarmt ute, redan klockan 9 var det nastan sa att man inte orkade vara ute. Jag tycker det borjar bli jobbigt med varmen faktiskt. Eller jag vill ju saklart att det ska vara varmt, men inte sahar. Det kan vara mellan 25 - 30 grader. Igar var det 43 grader. Stekta agg eller vada? Inte behagligt alls. Det blir ju att man inte orkar gora nanting. Inte fika, inte shoppa, inte ga ut overhuvudtaget. Men men..

Har en dvd film hemma som jag inte sett an. Med Jake Gyllanhal eller vad han heter och Reese Witherspoon.
Skriver val mer senare, kanns som om det kan bli fler inlagg idag. Far se.
Kram pa er

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Jag brukar läsa din blogg nästan varje dag och ville bara säga att du skriver jättebra och det är roligt att läsa vad du gör om dagarna :) Sen tycker jag det var modigt av dig att våga flytta till ett helt annat land och lämna allting hemma för din pojkvän? Visst var det så? :) Hoppas du får en bra dag!

2008-06-28 @ 16:40:41
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja det förstår jag verkligen. Men det måste ändå vara jättekul att få flytta och börja om någon helt annanstans. Att få börja om på ett helt nytt liv :) Jag hoppas du hittar nya fina vänner! Dom gamla finns alltid kvar sen :)

2008-06-28 @ 18:04:09
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0