Besoksrekord!

Woho! Gud vad roligt. Sahar manga besokare och sidvisningar har jag inte haft. Nu blir jag annu gladare. Jatteroligt att ni tittar in, fortsatt garna med det. Lamna garna ett litet fotavtryck efter er ocksa. Kul att veta du som laser ar.

Nu har jag iallafall precis duschat och plattat haret. Sitter fortfarande med flackten i nacken. Kommer val bli forkyld eller nanting. Men det gar inte vara utan den nu nar jag har den.
Sitter i webcamen med min barndomsvan Zabina (biimbiim.blogg.se), kanns lite mindre ensam da haha. A kommer inte hem forren sent sa det blir inget sitta och vanta ikvall. Brukar gora det ibland for jag gillar inte sova ensam. Usch, laste i Kenzas blogg nanting laskigt hon sag pa sitt hotellrum inatt ocksa, sa nu kommer jag verkligen inte kunna sova.
Med en extra tanke sa kanske jag visst vantar pa honom. hahaha.
Far se massa filmer, har fortfarande inte sett den dar med Reese Witherspoon sa den kan jag ju se. Sen har jag ju massa andra favoriter, Evan Almighty t ex. Den ar sa sjukt rolig, min humor v e r k l i g e n !! Om ni inte har sett den sa se den, rekomenderar den verkligen

Vi har fortfarande inte kopt fiskarna. Vi har inte haft tid. Eller rattare sagt sa har A inte haft tid. Och jag kan inte aka ensam, jag menar kan ni tanka er mej slapa pa ett akvarium? Nej trodde val inte det. I morgon ar det stangt, men hoppas pa mandag da. Dom ar sa himla sma i verkligheten. Jag tyckte inte att Nemofiskarna sag sa sma ut i filmen. Men men.. haha ointressant.

Fick faktiskt lust att se A walk to remember. A gillar inte sanna filmer sa jag far passa pa nar jag ar ensam. Ja, den far det bli. Det var ett tag sen nu.
Ha en fortsatt bra lordagskvall,
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

I walk to remember är min film! åh, älskar den!

älskar allt med den. imorgon måste jag också se den, har ju kvar den tack och lov!

2008-06-29 @ 01:14:35
URL: http://heyimanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0