bla bla

Tjohoo! Kom inte pa nan bra rubrik haha. Hur mar ni? Jag har atit mej riktigt matt och sovit i tva timmar. Kanns mycket battre. Vad har ni gjort idag?

Var pa gymmet i en timme, lamnade en dvd film och passade pa att kopa en cola pa vagn hem. Of course! Hade velat ha chips, men med tankte pa att jag varit pa gymmet sa kandes det verkligen inte passande. Riktigt skont var det. Korde ett aerobicpass i 40 min och sen cycklade jag lite.
I morgon blir det stranden sa darfor inget gym. Jag och A har arskort tillsammans, bra att man kan gora sa. Fast det daliga ar att vi inte kan gymma tillsammans for att kortet far anvandas en gang om dagen. Men det ar anda inte ofta vara tider matchar varandra. Plus att han kor pa styrketraning och jag foredrar aerobics och kick boxning hahaha. I priset ingar aven 12 massager/ar. Underbart! :)

Juste, dagens roligaste. Vi var inne i en djuraffar idag, jag gillar att titta pa alla konstiga djur. Ormar, odlor och sant. Men iallafall, sa hade dom fatt in Clownfiskar. Ni vet "Nemo fiskar". A gillade dom valdigt i morgon och i morgon ska vi tillbaka och kopa en. Det jobbiga ar att den maste ha massa koraller och SALTVATTEN :P.

Om 20 minuter borjar Desperat Housewives, da sitter jag bankad framfor tv:n for sure. Maste duscha innan, sa ja det ar bra om jag gor det nu om jag ska hinna det. 

Ha en fortsatt trevlig kvall,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0