Bra/dalig vana?

Nu har jag precis kommit ut ur duschen. Jag maste sluta duscha sahar ofta, 2 - 3 ganger om dagen har det blivit den senaste tiden. Man kanner sej sa acklig hela tiden. Men min stackars hud mar inte bra av det, jag market hur uttarkad sen blir. Finns det nagon bra duschkram som innehaller nan form av olja man kan anvnda? Body lotion hjalper inte och inte mina dove produkter heller. Hjalp! Hahaha

Ah vad jag ar hungrig. IGEN! Jag har atit heeela dagen idag. Mat, kakor, twix, glass, kakor igen..
Nar alskling kommer blir det mat igen och vattenmeloooooon. Kom hem, kom hem fooooort. Hihi!

Ska snart fona haret, men bara tanken pa det gor man svettig och varm. Det ar sa himla jobbigt. Men jag maste for annars far jag panik och ser ut som en pudel. Eller nej inte riktigt, mitt har har massa volym, men det ar sadar fult och konstigt. Ni vet nar det inte rakt, inte krulligt utan nanting mittimellan. HEMSKT iallafall! Sa ja, fonen och plattangen ar mina basta vanner, (och datan forstas).

I morgon borjar dagen med att ens massa pengar ska ges bort, r a k n i n g a r n a  s k a  b e t a l a s !  Far inte glomma att saga till om att jag vill ha hemligt nummer hem. Maste gora ett kryss pa handen nu pa en gang...
.. sa dar! Efter det aker vi forhoppningsvis och badar. Annars vill jag aka och till stan och shoppa. DET behover min sjal. Jag behover ett nytt bronze, en ny mascara, skor, och lite annat jag inte vet om an ;)

Nu ska jag se till att fa haret torrt!
Puss och kram, skumbanan.



(bara for att min pappa ser sa stolt ut nar han drar mej i vagnen, haha)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, äkta du "fan, måste göra ett kryss på handen för de där, så att jag inte glömmer" haha.. dinas papi, så lika!

2008-06-04 @ 21:41:29
URL: http://heyimanna.blogg.seim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0