Flickvanner

Sitter hemma med A's brorsa. Han spelar natt spel pa datorn och jag har precis diskat efter dagens lunch. Skont att a det gjort. Blir inge mer diskande idag eftersom mitt diskmedel ar slut :/.
Under en halvtimme har hans tjej ringt honom pa mobilen sakert 5 ganger. Och nar dom inte pratar sa skickar hon an massa sms. Ar vi flickvanner i sant behov av kontroll? Eller ar det sa att om vi inte hor av oss sa hor dom inte av sej? Vad ar man radd for egentligen?
Vi kan ju inte skylla pa att dom inte ringer eller hor av sej, for vi ringer 5 ganger inom 30 minuter sa hinner man ju inte. Haha, eller hur?

Oftast ar det sa att vi ringer eller vi skickar sms. Men om man later dom vara ett par timmar sa kommer dom ocksa hora av sej. Det blir bara jobbigt om man ringer och smsar hela tiden. T o m jag borjar bli less pa ringsignalen han har pa sin mobil nu hahaha. Tank dej killarna da!
Kom ihag, killar ar inte som oss tjejer som alltid har nanting att prata om i telefon.

Vet inte varfor jag skrev det har, men jag var bara tvungen hihi!

Hittade den har bilden pa mej och min lillebror Daniel HAHAHAHA han var jatteradd for den dar sprindeln.
Snall som jag var, hotade jag med den varje morgon han kom smygandes for att vacka mej.
Moahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0