God morgon!

Sitter och ater frukost har med min basta van Datorn idag :) Tyckte att det var passande eftersom att jag anda ar ensam hemma.  Pa dagens schema star det som sagt bad. Himlen ar inte helt molnfri, ser inte ut som regnmoln dock. Hoppas dom forsvinner innan vi aker. Det maste vara varmt varmt varmt om jag ska kunna doppa mej.

Ska snart kla pa mej och ga till mataffaren. Maste slanga ihop nan lunch innan vi aker. Eftersom att vi inte kommer aka forren kl 15 och sen vara dar i nagra timmar. Annars blir det att man proppar i sej chips och sant bara for att matta magen. Inte bra, intre bra :)

Igar sag vi pa en av filmerna vi hyrt, The Mist. Den var inte bra. Hade slutet varit annorlunda hade den varit okej.Slutet var iallafall hemskt.  Ar det nan som har sett den?

Nej nu maste jag fortsatta ata och sen ivag till mataffaren. Skriver senare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0