God morgon

God morgon bloggen! Sager bara: varmt varmt varmt!
Var precis ute och kopte frukost nere i var minimarket. Jag var ute i 3 minuter och holl redan pa att koka. Riktigt varmt!
Sahar varmt ar inte ens behagligt. Nu ska man ligga pa stranden heeeela dagen och bara ligga i vattnet. Skont!
Men tror inte att det blir natt bad for mej idag. Trakigt nog.

Kul att A har glomt mobilen hemma ocksa. Kan inte ringa och se nar dom kommer heeem. Irriternade. Jag som skulle akt in till stan idag och kopt en bikini. Tydligen ar det tva strejkar idag. En 7 pa morgonen och en 7 pa kvallen. Men jag vet inte nar morgonstrejken slutar och vagar inte chansa pa att bli kvar i stan i timmar. Nej nej sa bikinin far vanta till i morgon.

Varat tvattstall har gatt sonder. Eller ja, jag tror att vi nangang har haft fooor tunga klader pa en sida sa den har blivit helt sne. Sa nu maste vi kopa en ny san ocksa. Suck! Hahaha
Nu ska jag ata frukost och sen ta en morgondusch.
Juste, snart midsommar. Vad ska ni hitta pa for kul da? Jag tror att jag har firat det tva ganger i hela mitt liv. Haha!
Har alltid varit i grekland hela sommarlovet. Akt dagen innan skolavslutningen typ och kommit hem dagen efter vi borjat. HAHAHA.

Ha en underbar dag,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0