God morgon!

Hur mar ni? :) Jag har fint fint. Gick upp for en kvart sen och borjade gora mej i ordning. Vantar pa att min toast ska bli klart och sen ska jag inte till city. Ny mascara star pa listan och sen lite vad det vill... dvs om jag hittar nanting annat. Kanns som om det inte finns nanting av det jag vill ja. Suck!

I gar blev det inget inlagg, for det ar namligen sa att jag och min alskling firade 2 ar tillsammans. Det blev bad pa formiddagen sen en mysigt lunch/middag hemma. Gjorde oss i ordning akte ivag laaang med motorcykelt. Stannade och promenerade. Gick ner till stranden och gick med en glass i handen. Inte markvardigt, men helt underbart. Dagen var verkligen varan.

Oj, glomde bort mej sa jag brande min toast HAHA. Mate lagga i en ny nu och se till att komma ivag.
Vi hors senare. Ha en underbar dag nu,
Kram pa er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0