God morgon!

Ar ni pigga och klada denna sondagsmorgon? :) Jag kan val inte saga att jag ar det, A kom inte hem forren kl 06:00. Tydligen hade folket varit pa ett riktigt festhumor och gick inte hem. Haha! Jag var inte helt vaken tills han kom hem men vaknade en gang i timmen och undrade vart han var.

Ska alldeles strax starta flackten, latit den vila i nan timme nu. Det kan den behova efter en hel dag och natts arbete ;)
Sitter och ater frukost nu, men Oboyen ar slut :(, vantar pa att mamma ska skicka ner nya paket. Jag gillar verkligen inte greklands mjolk, fy sager jag bara.

Dagens planer da. Klockan 17:00 ska jag vara fardig och klar, helst vara utanfor dorren ocksa. Ska traffa en van och ta en fika, snacka lite skit ocksa saklart. Oftast sager vi klockan 18, men det blir alltid sa att naan ar sen eller sa ar vi bada det haha. Darfor ska vi traffas lite tidigare idag, bara for det kommer bada sakert vara i tid. Typiskt.
Sen hoppas jag att min alskling slutar tidigt idag sa vi far lite tid for varandra. Lite pussas och kramastid :)

Nu ska jag fortsatta med frukosten och sen hoppa in i duschen. Likabra att borja valja vad man ska ha pa sej ocksa.
Oftast det som gor att man blir sen, byter om i sista sekund. Oh, det ar hemskt nar man inte trivs i sina klader. Haha!
Nu borjar Oprah. Ta hand om er,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0