Hart traningspass

Hallo bloggen! Har sitter jag rodare an en tomat i ansiktet och kan knappt andas. Har varit pa gymmet. Blev aerobics, cyckel och lopbandet idag. + uppforsbacken hem. Mina ben darrar, HAHA!
Vad gor ni?
Med risk att lata riktigt dum, sa ska jag faktiskt betalla pizza. JA, jag vet att det inte ar normal efter gymmet. Men min mage bara skriker om det, sa ja.. hihi!

Maste roja undan lite har hemma ocksa. Ser ut om en bomb har slagit ner. Vi far besok i morgon ocksa, sa da kanske det ska ga att sa sangen och golvet har hemma :)

Kopte iallafall min mascara och sa fick tre linnen folja med. Inget markvardigt men jag var sa shoppingsugen. Ah. nasta vecka far jag lon sa da blir det nya skor ocksa. Det trakiga ar att jag inte sett nagra jag vill ha. Kanns som modet inte passar mej i ar.. jobbigt jobbigt.

..pausade lite i skrivandet. Ringde och bestallde min mat, om ca 40 min ar det har.

Ska smorja in mitt ansikte med avkylande kram. Jag brande mej igar pavagen hem fran stranden. Farligt att aka motorcyckel utan ordentligt med solskydd. Jag ser ut som en tomat, inte speciellt fint om man sager sa HAHA. Men med den har kramen blir det roda brunt inom 48 timmar. Hoppas det stammer.

Kanske skriver senare,
Kram

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

jag har precis skaffat mig en system kamera :) spana gärna in den på min blogg om du vill, har du bra system kamera tips blir jag jätteglad :D

2008-06-27 @ 23:30:57
URL: http://performance.blogg.se/
Postat av: Bea

Du är verkligen jättesöt!:)

Bara så att du vet^^

2008-06-27 @ 23:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0