Hej!

Idag ar det orkan har. Det blaser sa mycket att min ballerinasko blaste fran ena sidan balkongen till den andra. Det later kanske inte sa farligt, men hur ofta flyger en sko ivag av vinden?!
Laskigt! Jag gillar inte aska, inte blixtrar, inte for mycket vindar och sant. Man vet ju aldrig vad som kan handa. Usch!

Fick ett ryck och borjade stada och moblera om lite i lagenheten, jag hade trottnat. Men det gor jag nog snart igen ska ni se. Men da blir det bara att stalla tillbaka det som det var innan for det gar inte att ha det pa annat satt. Egentligen maste jag satta pa en tvattmaskin ocksa, men det ar for varmt och blasigt for att hanga kladerna. Nej, jag orkar inte det helt enkelt.
Kopte ett nytt skurmedel, det luktar vanilj. Riktigt frasht kan jag saga. Sitter och luktar in den goda lukten hahaha, snart blir jag val helt snurrig ocksa hahahaha.

I morgon ska jag forsoka fa med mej grabbarna till Ikea. Behover lite nytt. Handdukar, en hylla till badrummet och sen finns det sakert massa annat jag behover. Som jag inte kommit pa an ;) som vanligt!
Nej men helt allvarligt, ar det inte superroligt att vara pa Ikea och bara komma hem med allt nytt. Aven fast det bara ar smasaker ibland. Det ar ju deteljerna som ar viktigast.
Skulle vilja mala har inne ocksa. Men da maste man mala tillbaka det vitt sen om man ska flytta. Hur latt ar det? Ska jag sta och mala 4-5 lager vit farg da? Greker!

Nu har jag precis drukigt varldens storsta glas oboy =D, energin behovs for nu ska jag namligen stryka..

..det har!  

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0