Helt slut

Hej bloggen! Som ni ser i inlagget innan sa var jag uppe jattetidigt i morse. A jobbade morgon, vaknade av att han gick upp och sen kunde jag inte somna om. Men nu ar jag sa trott att ogonen svider och nastan hanger i golvet.
Tror jag har sovit 4 timmar i natt!!

Nu kom jag precis hem. Var inne i city och kollade i lite affarer. Ett par jeans och ett linne fick folja med iallafall. Jag blev alldeles utmattad av att ga in och ut i affarer sa jag holl mej till affarer med stort sortiment. Jag hade tur med bussen tillbaka iallafall, den stod dar och nastan vantade pa mej nar jag kom gaende. Skont! Idag maste vara arets varmaste dag hittills. Jag var rodare an en tomat i ansiktet nar jag kom pa bussen, jag kande verkligen det. Frasht, haha!

Maste gora natt att ata ocksa. At en pizzaslice inne i stan, men A kommer hem fran jobbet snart och har nog inte haft tid for lunch. AH VARMESLAG!!! Kan inte ens tanka pa att sta vid en varm ugn nu, herregud. Likabra att fixa lunchen innan man duschar, annars blir man lika svettig igen och kanner sej ofrash pa en gang.
Ja, ordningen blir lunch, dusch och sangen. Det blir en laaaang vila idag..

A's lillebror kommer hit ikvall ocksa. Han blir val har i nan vecka skulle jag tro. Kanske mer. Kul med lite sallskap iallafall. Hans syskon ar sa gulliga :)

Nej, lunch var det! Ha en bra dag,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0