Hemma

Hej bloggen! :) Idag har faktiskt min van Datorn fatt vila lite grann. Har helt enkelt inte haft tid att lata mej haha. Hoppas allting ar bra med er iallafall. Jag mar bra, fast ar valdigt trott nu.
Vi var ju som sagt pa IKEA. Fanns hur mycket som helst att valja pa inom koksgrejer. Visste inte alls vilka farger jag vill ha pa tallrikarna. Oh, svart var det men det blev tillslut vanliga vita. Det ar val enklast och smartast kom vi fram till.
Vi kom hem lite lite eller ganska mycket mer av vi hade tankt oss.
Egentligen skulle vi ha tallrikar,glas, en badrumshylla och en byra. Det blev ingen hylla for den vi ville ha var slut, och jag va skitsurig for det. Hade ju gatt och planerat in hyllan i flera dagar nu. (Anna du vet vad jag menar, haha)
Men sen blev jag pa battre humor nar jag sag alla andra fina saker t ex massa olika kuddar i alla mojliga former och storlekar. Roliga lampor osv.

Blev iaf:
handdukar
nya bestick
glas
tallrikar
byra
myskudde (stooor)
tavlor
doftljus


Sa nar vi kom hem at vi mat och sen borjade vi skruva ihop byran. Det ar sa himla mycket som ska skruvas, skitjobbigt. Men A skulle jobba halv 10 sa vi hann inte bli klara.
Men jag kanner att ljusen luktar kanske lite for mycket, eller sa ar det bara for att jag sitter for nara det :/ Aja.. haha

I morgon blir det iallafall stranden igen. Skont att 'vila' ifran det ibland. Man trottnar nastan om man aker varje dag. Jag gor det iallafall. Kanns som om jag vill aka hem inom en timme igen. Och sa ska det ju inte vara. Plus att det ar en bit att aka ocksa.
Pratade med mamma for en stund sen, vi kan verkligen prata hur lange som helst. Fast vi pratar i stort satt varje dag (oftast flera ganger) sa finns det alltid nanting att prata om. Min lillebror suckar alltid nar jag ringer for da vet han att du kan det vara upptaget hela kvallen hahaha. Stackarn!

Nej nu ska jag titta lite pa tv, eller ja lagga mej i sangen och titta tills jag somnar.
Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0