Hemma

Hej bloggen! Nu ar jag hemma igen. Eller har varit det i snart 1 timme. Har atit lite och varit och hyrt tva filmer.
Saklart kopte jag cookies ocksa. Basta eller hur Anna? 'knaper knaper' (kl 03:00, skola dagen efter) i Annas sang.

4 timmar blev det pa stranden idag. Lagom kanner jag. Jag ar jatteslo och har fatt solsting :/, jatteont i huvudet har jag.
Maste bli duktigare pa det dar med keps eller iallfall blota haret mer regelbundet. Det ar sant man kommer pa efter, haha.  Dricka mer vatten ocksa.

A spelar musik nu och jag laser Aftonbladet pa natet, hahaha. Men det ar "roligt" att hanga med lite i det som hander hemma. Laste nyss om nan som hade blivit dodsforklarad och helt plotsligt borjade andas. Laskigt!
Egentligen gillar jag Klick mest, skvaller skvaller och mer skvaller. Love it. Jag brukar t o m vara inne pa people.com.
Hahah vad tragisk jag ar. Men det ar dom dagarna jag har riktigt trakigt. Jag lovar.

I morgon aker jag kaaaanske och badar igen. Da far jag inte glomma min supersnygga keps ;)
Nej fy, jag far bara mer ont i huvudet vid datorn. Ska lagga mej i sangen en stund och blunda och sen se pa fiiiiilm och mysa med min baby :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0