Hungriiig!

Lag ungefar tva timmar ute pa balkongen. Det fick racka. Det ar sa himla varmt att man nastan svimmar, man blir rastlos och orkar inte sitta still. Men jag pressar for att behalla min fin fina farg jag har fatt :)
Har borjat lasa 'Gomda", jattebra bok. Spannande ocksa! Tack vare den kunde jag sitta i tva timmar och glomde bort solen sa gott det gick, hahahaha.

Efter balkongvistelsen at vi och sen la jag mej och skulle "vila" i en halvtimme, vilket resulterade i att jag somnade i nastan tva timmar. Hoppas man kan somna i rimlig tid ikvall iallafall.
Nu ar jag hungrig igen och har ingen aning om vad jag ska ata. Pa ett satt vill jag ha natt sott, men samtidigt en stor fet grekisk pizza, hahaha. Beslutsangest!

Nagot roligt ar iallafall att min kusin och hennes mamma kommer till grekland om ungefar tve veckor. Fast till Ioannina dara, men da ska jag diiiiit och traffa dom. Ah antligen sallskap :) Min kusin har en son, lille Angelos som jag inte sett sen i augusti.. da var han ungefar 6 manader och nu gar han(!), det lilla monstret.

(ANNA, du glomde namna in mej i din stora feta familj, HAHAHAHA ;)!!)

Nu ska jag se om det finns nagot atbart hemma eller om jag ska bestalla hem nanting. Oh, det ar sa skont med grekland. Att dom kor hem maten. Jag menar om man inte orkar LAGA maten da orkar man heller inte HANDLA. Latmask? Ja, sa det skriker om det. Men hall med om att det ar harligt med hemkorning? :D

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0