Klumpig? BIG time.

Aaah! Tror inte att det finns nagon som ar klumpigare an mej. Ni vet sanna dagar nar man kanner sej skakig och typ har "hal" i handerna? San har min dag varit. Saker har flygit och farit, men det mesta har jag hunnir radda i luften. Men A's svampbobklocka klarade sej inte inte ikvall. Den stod pa tv:n och PANG sa det sa lag den pa golvet (som den gjort nagra ganger tidigare). Idag sprack glaset. Och nu ar det glassplitter over halva golvet igen.
Ja, senast igar hade jag ju sonder en ljusstake. Suck sager jag bara.

O B S! 
 Sex and the city filmen hade premiar har idag. Men var jag dar? NEJ! Varfor det? Jo for jag har ingen att ga med. A har aldrig sett det och ar inte intresserad. Och detsamma galler typ alla jag kanner har nere. "Sex and what"? ar typ deras svar. OH, suck igen. Lugn bara, jag kommer ga ensam. Vi har en lite biosalong har i narheten, precis over var mataffar. Man behover inte ha sallskap pa bion, jag ska ju se pa filmen. JAG inte se Sex and the city? Finns inte pa kartan. Bio, here I come.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag vet.. de var underbart. Saknar bara tillbaka till studerna, inte timmarna. fyfan för dom!

2008-06-06 @ 00:12:26
URL: http://heyimanna.blogg.se/
Postat av: leopardia

och det bästa är nästan att gå på bio ensam... helst på förmiddagarna. det är min favvo.

2008-06-10 @ 22:25:04
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0