Molnig dag

Tjohoo! :) Allt bra med mina lasare? Jag mar helt okej. Har inte sovit sa jattebra i natt. Kunde inte somna. Lag och laste i boken "gomda" till klockan 02:00, anda blev jag aldrig trott. Kanske tuppluren igar eftermiddag ar sjalet till det. Ingen tupplur idag iallafall.
Har precis stadat lite grann. Diskat, strykit och skurat badrummet. Sant som maste goras ofta!

Ska snart ivag pa mote igen. Hoppas det inte borjar regna bara. Det ser valdigt molnigt ut =/. Hoppas jag hinner dit innan iallafall. Skont ar iallafall att det ar varmt i luften. Eftersom att jag ska ga dit ner sa kan det vara skont att slippa den stekande solen pa huvudet. Och sa slipper man kanna sej svettig och ofrash nar man kommer fram ocksa.

Nar mamma var har fick jag massa olika kramer son innehaller Aloe Vera, fran market 'Forever". Jattebra ar dom. Nattkramer, dagkramer, massagekramer for ansiktet m m . T o m en tandkram som innehaller Aloe Vera. Super!

Nej, nu har jag inte tid att sitta har och babbla langre, maste hoppa in i duschen och borja gora mej i ordning.
Jag far helt enkelt skriva senare, nar jag ar tillbaka och forhoppningsvis har nagot roligt att skriva om. Just nu hander det inte sa mycket i mitt liv.. :)
Ha en bra dag,
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0