Monday

Hej pa er! Vad glad jag blir nar jag loggar in och fatt kommentarer. Det visar liv pa min blogg, hahahaha. Fortsatt garna med det :)

Det gick jattebra pa motet i forrigar, dom flesta av dom produkter jag valt ut fanns med i leveransen, vilken skillnad det var pa dom i verkligeheten. Battre om inte mycket battre :) Alla luktade sa gott. T ex jordgubbar, korsbar, melon, blabar, cocosnot m.m
Och dofterna haller verkligen i sej. Inte for att dofterna ar det viktigaste, utan hjalper huden att andas. Alla kramer innehaller sjalvklart Anti-aging och Aloe Vera, speciellt ansiktsprodukterna. Men det kanns skont att komma ut ur solariumet och inte lukta solarium, utan nan god frukt istallet. Eller hur?
Igar satt jag hela dagen och forsokte valja mellan vilka produkter vi ska ha och inte ha. Men det ar VALDIGT svart.
Jag ska ta ut 25 st av 150. Alla ar ju bra, men det ar priserna som skiljer. Vad skulle ni kunna tanka er betala for en kram som skyddar och gor dej brun lattare och fortare? Priserna ligger mellan 4 - 150 euro. (Dom som kostar 4 euro ar engangs, dvs i sma "test" forpackningar). 4 Euro ar ca 40 kronor.

Nu ska jag ata frukost och kryssa vidare pa mina papper. Det tragiska ar att kramerna ligger i superfina plaskor. En serie heter och ser ut som spritflaskor. T ex Malibu Mimosa och Mojito Mojo, haha. Dom fina flaskorna blir man ju nastan kar i.
AH VAD JOBBIGT! =P

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0