Onsdag

Hej bloggen! :) Allt bra med er? Jag ar supertrott. Gick upp klockan 06:00 i morse for att halla A sallskap.
Hans brorsa skulle pa nan kurs utanfor staden mellan 07:00 - 12:30. Trakigt att sitta ensam i bilen i sa manga timmar. Sa vi at frukost/lunch pa ett fik dar. Mysig start pa dagen!

Som vanligt har jag precis atit nu igen, haha. En glass skulle faktiskt inte sita helt fel nu. Nar A kommer tillbaka blir det glass i stora lass hahaha.

Vad gor ni denna onsdag? Har vadret i Svealand battrat sej? Hoppas det.

Vad ska jag gora mer idag da? Jo, jag ska faktiskt lagga mej och vila en stund nu nar jag ar ensam och kan lagga me i kors over hela sangen hihi. Juste maste skriva en lista som ska med till mataffaren, annars glommer jag allting viktigt och kommer hem med bara kakor, glass och massa mer onyttigheter ;)

Bjuder pa en liten bild fran idag, pigg och frash ;) Eller inte..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0